"L´escriptor es aquell a qui escriure li resulta més difícil que a la resta de persones". Thomas Mann.

"La terra de ma terra és pols del meu camí
que a mon dolor s’aferra i mai no fuig de mi." Bernat Artola.



dissabte, 25 de juny del 2011

PAM PAM ORELLUT ! Castelló ! Castelló !


Escrit pel menda al foro albinegre després de la protesta contra Castellnou:

Ejercicio espiritual albinegro. Es muy emocionante entonar cánticos albinegros, sobre todo el himno y el nombre de nuestro querido club por el centro de la ciudad. Yo no he cantado apenas nada, he deixat que la pell se´m posara de gallina. La gent que pasava per allí recolzava la causa al vore el fervor dels malalts seguidors. Pasarà el que siga però hem deixat constància del sentiment d´un grup important de persones. Molt bé Sergio i tots els demés davant el impresentable comportament de dos descontrolats. TOTA LA GENT S´HA COMPORTAT DE FORMA MAGNÍFICA i espere que per una vegada tinguem sort i el Castelló torne a ser el que era... PAM PAM ORELLUT !!
:okok :pq: :okok

Ací teniu un suspir de la manifestació (Canal Bou, amb perdó per Atunero) :

http://www.youtube.com/watch?v=VktIRcrLt5I&feature=player_embedded

A la dreta hi ha uns videos molt guapos relacionats amb el C.E.Castelló. Hi ha un de la celebració de l´ascens a 1ª div. de la temp. 88-89. Una joia de l´amic Kurtmar:

http://www.youtube.com/watch?v=_7Za-zpARcE&feature=related

Gran article al LEVANTE d´Enrique Ballester , el periodista, no l´amic de los Pelàez:

http://www.levante-emv.com/castello/2011/06/25/muera-castellnou-viva-cd-castellon/819066.html

QUE TINGUEM SORT !! (preciosa cançó de LLUIS LLACH, per relaxar-nos)

4 comentaris:

  1. A vore si és veritat i la cosa canvia, perquè la gent que està ara "al frente" del club me pareix a mi que de sentiment albinegre en tenen poc...

    ResponElimina
  2. Me he enterado del descenso del Castellón (y del Alicante) a 3ª división por falta de pago, y me he indignado, viendo que el Rayo (en suspensión de pagos) asciende a 1ª división, el Zaragoza, que debe pasta a media liga de 1ª división, y también en suspensión de pagos, sigue donde está, etc, etc, etc.
    El fútbol es pasión, y válvula de escape para muchas de nuestras frustraciones, pero sinceramente, que se pierda en los despachos, lo que se gana en el campo porque unos impresentables no saben gestionar, es realmente indignante.
    ¡¡Mucha fuerza!! ¡¡PAM PAM ORELLUT!!

    ResponElimina
  3. Muchas gracias, amigo. Tu lo has dicho, el futbol es pasión, ERA un deporte, es válvula de escape, pero tú sabes de primera mano lo que representa el C.D.Castellón en la vida de unos pobres desgraciados con sentimiento albinegro. PAM PAM ORELLUT ! eso no morirá NUNCA, ya pueden pasar traficantes de futbolistas, directivos ineptos o malvados, políticos populistas... algo farem ! vull pensar aixó!
    El Palencia a esta hora creo está salvado, nosotros al menos crearemos un nuevo estilo literario, mezcla de esperpento, suspense, terror, tragedia y espero el final sea bonito para que el libro se venda !

    ResponElimina
  4. Gràcies també a Acapu, eh? es que Tzaro escriu de més lluny,tampoc massa, tu eres una artista local... i universal,je,je.

    ResponElimina