"L´escriptor es aquell a qui escriure li resulta més difícil que a la resta de persones". Thomas Mann.

"La terra de ma terra és pols del meu camí
que a mon dolor s’aferra i mai no fuig de mi." Bernat Artola.



diumenge, 13 d’abril del 2014

SALVEMOS AL C.D.CASTELLÓN







Vuelve el SALVEMOS AL C.D.CASTELLÓN. Imperativo presente. La situación es fatal y todos lo abandonan... pues los aficionados no lo podemos permitir y por ello y recordando verbigracia las más de 20.000 firmas conseguidas hace dos veranos ha resurgido esta página:

http://www.salvemosalcdcs.com/category/midiario/

Arranca con una parábola sobre una rana, nuestro C.D. Castellón. Yo acabo de leer La metamorfosis de Kafka y aporta un grado más de surrealismo si cabe. Sólo deseo que el final no sea el mismo ya que el protagonista, convertido en horrible insecto, abandonado por la sociedad a la que tanto ha servido y por su propia familia, avergonzada de su irreconocible aspecto, muere solo, marginado, herido física y emocionalmente. 
Así estamos, como Gregorio Samsa, convertidos en algo que no reconocemos pero que es nuestro, un símbolo de la ciudad. Creo debemos apoyar hasta final de temporada a los jugadores para salvar la situación deportiva, estos deben darse cuenta al 100% de lo que representan y al final de temporada ya hablaremos, discutiremos y lo que faga falta. Poco más se puede hacer (de momento), presidente y entrenador deben actuar con responsabilidad y los políticos que demuestren que no nos mienten, que no son tan inútiles. Pensaremos que tienen intereses ocultos... 
No queremos otro equipo, al menos la inmensa mayoría, hem conegut, som i serem del C.D. Castellón.

Inevitable, innegociable: PAM PAM ORELLUT !


22-05-2012: http://hoanghoat.blogspot.com.es/2012/05/salvemosalcdcs.html

30-06-2012: http://hoanghoat.blogspot.com.es/2012/06/la-caravana-del-acendrado-albinegrismo.html

Las imágenes son de mi vademècum albinegro, manufacturado junto con mi querida hija.

  

6 comentaris:

  1. ¿Per tant, si no ho entés malament, la metamorfosi albinegra començarà quan fitxem a Gregorio Samsa (en quina posició juga?), un futbolista surrealista que menja insectes el representant del qual (Kafka) vol comprar les accions, fer-se president del Castelló i de la Diputació amb 20.000 firmes que l'avalen? Misser Hoangho, els caps de setmana no em cauen gens bé últimament, muuuuuuuuuu...

    ResponElimina
    Respostes
    1. qualsevol cosa és factible ara mateix al pobre CD Castelló... ara bé, per ahí em diu un ex-ultra de Torre q mereixes "targeta roja i expulsió".

      L´únic Gregorio q conec és Goyo Benito, el PEPE dels cromos. No crec que fora tan violent... i jo que pensava que anava vosté a mostrar el seu carnet de BOU temporada 80-81 ZONA BROSSA PEU TORRE...

      MUUUU (GRÀCIES PEL COMENTARI ALBINEGRE DE TOTES FORMES)

      Elimina
  2. Castelló endavant ! Pot ser lliure d'aprofitats i especulars arriben a un club esportiu com al seu inici.

    Bones Pasqües !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Igualment ! Difícil serà rependre el vol, però no ens rendim. L han espoliat, i els culpables ho tenen cada dia més xungo, gràcies a SENTIMIENTO ALBINEGRO. Encara n hi ha per ahí qui els critique. Com deia la Bombi aquella: ¿por qué será?

      gràcies i PPO, Juanmi.

      Elimina
  3. Respostes
    1. Esperemos que no "se pierda"... en todo caso la historia ahí quedará. Difícil solución, cierto, pero no estamos muertos. NO NOS RINDAMOS.

      Elimina