"L´escriptor es aquell a qui escriure li resulta més difícil que a la resta de persones". Thomas Mann.

"La terra de ma terra és pols del meu camí
que a mon dolor s’aferra i mai no fuig de mi." Bernat Artola.



dimecres, 27 de juny del 2012

AL DIABLO. ( Begoña )


Al diablo con la crisis y con todo, pensé justo antes de coger la mochila y un avión. No tenía nada que perder: sin trabajo, sin pareja, pero con un poco de dinero en el bolsillo. Elegí Irlanda y allí he conocido la verdadera felicidad. Nunca imaginé que me cambiaría tanto la vida. Trabajo en un precioso pueblecito de la costa oeste.  No veo la televisión, no escucho la radio, no leo los periódicos. Sólo hablo con las gentes del pueblo. Allí nadie se mete con nadie. Sólo beben y ríen. En España también bebemos. Pero ya no nos reímos.

Begoña. 

Torna la col.laboradora Begoña. Microrrelat amb pedigrí com les ovelles irlandeses de la foto. Ha quedat finalista del concurs de Radio Castellón Cadena SER en una setmana de gran participació. Enhorabona i encantat de recollir este segon relatet ara en castellà com vas prometer. El primer va tindre un gran èxit entre els lectors del bloc (6é lloc ara mateix en el T.T., popular té connotacions roines) i la Gran Família Albinegra, em consta. Va quedar demostrat amb el bon grapat de comentaris. El recordem en estos difícils dies per a l´albinegrisme:

http://hoanghoat.blogspot.com.es/2012/01/retrat-dun-albinegre-nostalgic.html


3 comentaris:

  1. Estic decebut pq ningú està posant comentaris a un microrrelat bonico, original i premiat a sobre. Es veu q esteu tots capficats en el C.E.Castelló pq si no no ho entenc. Igual la culpa es meua per publicar altre el mateix dia, però tampoc pq a LA NINFA INCONSTANTE han fet cas 8 de moment... No es deu rènyer al públic però...

    ResponElimina
  2. No deberíamos dejar de reír nunca, por indignados que estemos. A veces nos vamos lejos para darnos cuenta de lo que tenemos cerca. Pocas cosas tenemos más próximas que la risa, si la buscamos, y posiblemente sea lo que más nos acerca a las personas. Sin embargo, la dejamos de lado demasiado a menudo.

    Tiene cierto toque de tristeza este relato, pero yo quiero buscarle el lado positivo. No nos dejemos llevar por el desánimo. Busquemos la alegría, pese a todo.

    Y enhorabuena a la autora por el premio.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por el enjundioso comentario, Juanjo. Paso nota a la autora de tus palabras.

      Elimina