"L´escriptor es aquell a qui escriure li resulta més difícil que a la resta de persones". Thomas Mann.

"La terra de ma terra és pols del meu camí
que a mon dolor s’aferra i mai no fuig de mi." Bernat Artola.



dimecres, 28 de gener del 2015

Ximo Ramos a "Cuaderno en blanco"

 Ací teniu l´enllaç del programa de TV CS Cuaderno en blanco dedicat a la cultura local i presentat per Antonio Arbeloa. El primer protagonista és l´amic Ximo Ramos, 13 minutets on ens parla del seu llibre Moltes mirades, alguns secrets
 
http://www.tvcs.tv/visor_wip.php?id=6462&cat=2



5 comentaris:

  1. És motiu de joia per a qui ens agrada la cultura.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així és Xavi ! I si es tracta d´un amic més encara.

      Elimina
  2. Muuuuu... I per què no, misser Hoangho, en comptes de traure a la tele un principiant no m'hi trauen a mi, que tinc 183 obres publicades? A l'última foto pareix que estiga cantant per soleares i no parlant de literatura. Ai, el dia que els bous assolim el poder ja vorà vostè, ja vorà. Visca Schrödinger! Ai, visca Schopenhauer, voliar dir. Muuuuuuuuu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola estimat bou, tens raó en que sembla "flamenco", és que com saps perfectament Ximo és expressiu quan alguna li apassiona com és el cas. Aiiiiii /muuuuu

      Veig que s´ha llegit la novel.la perquè ens parla de Schrödinger, "personatge" fonamental del relat "Roig i verd". Obsequiarem amb alguna frase als lectors del bloc, mes abans aclarirem que no estem parlant de "President totpoderós del Vila-real CF i color d´aquell Llibre medieval castellonenc".

      "Em va semblar que surava al bell mig d´un núvol rosa fet de pressentiments que podia olorar, però que no sabia concretar" pag.109

      "Potser en el fons, em vaig dir mentre avançava fent tentines cap al llit, treure´s els ulls i beure cervesa són reaccions heroiques semblants" p. 135

      Elimina
    2. Quan alguna COSA li apassiona...

      Elimina