"L´escriptor es aquell a qui escriure li resulta més difícil que a la resta de persones". Thomas Mann.

"La terra de ma terra és pols del meu camí
que a mon dolor s’aferra i mai no fuig de mi." Bernat Artola.



dissabte, 6 de novembre del 2010

Més surrealisme: FAEMINO Y CANSADO !


Bueeeeeeenooooooooo !
Anave a escriure sobre el sopar d´anit però com és divendres i ére de nivell (ja en parlarem, ja) parlaré de dos tíos fenomenale, dos humoristes sensacionals, jo no sóc molt d´acudits preferisc este tipus d´humor, els psiquiatres, los corderooooooo, les pantomimes del dos sobretot les carasses de Faemino. Els vaig veure al teatre de Castelló una nit en la que el Madrid guanyava la Lliga, ja fa anys, i em van passar tots els mals. Jo crec en general estarem tots d´acord en este tema (Faemino i Cansado, no en el Madrid) perque sou uns seguidors cultes, destarifats i que leen a Kierkegaard.
Podem "votar" cadascú per algun sketch en particular, jo tinc mitificat el de los corderos ( El tímido en el psiquiatra) però qualsevol és bò, com verbi gratia (açò no ho deu fer un bon escritor) éste:

http://www.youtube.com/watch?v=P8qB3WR_vPQ
Dame veneno que quiero morir...

PD: cal explicar per a qui no ho sàpiga que en la nova enquesta la expressió QUE TORNE FRANCO no vol dir necessariament que torne el caudillo... és en senyal de júbilo o ignominiosa desaprobació, però també em dona que tots els habituals ja ho sabieu, juà!

1 comentari:

  1. El skets de "Rayos López" es una apología al tabaco i te un final homófobo... QUE TORNE FRANCO!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina